FAQ

Nasze odpowiedzi na Wasze często zadawane pytania.

Jakie są zaplanowane najbliższe degustacje w The Whisky Hub?

Informacje o zaplanowanych degustacjach i innych wydarzeniach znajdziesz w naszej sekcji Degustacje.

Czy mogę zorganizować prywatna degustacje w The Whisky Hub?

Oczywiście, ze tak. Organizujemy prywatne degustacje dla firm oraz klientów indywidualnych. W celu zaplanowania prywatnej degustacji prosimy o kontakt mailowy:
sklep@thewhiskyhub.pl lub telefoniczny: +48 607-926-119.

Czy macie gotowe zestawy prezentowe?

W sklepie stacjonarnym dostępne są przykładowe zestawy prezentowe. Istnieje równie: możliwość skomponowania spersonalizowanego zestawu prezentowego na miejscu w sklepie. W przypadku większej ilości zamówień zestawów prezentowych prosimy o kontakt: sklep@thewhsikyhub.pl

Czy oferujecie darmową wysyłkę?

Tak, oferujemy darmową wysyłkę dla zamówień powyżej określonej wartości.

Czy posiadacie w ofercie karty podarunkowe na degustacje?

Posiadamy karty podarunkowe zarówno na degustacje jak i na zakupy w sklepie stacjonarnym. Kartę podarunkową można zamówić online.

Czy można sklep The Whisky Hub odwiedzić z psem?

Tak, pupile w The Whisky Hub są zawsze mile widziane

Czy The Whisky Hub jest otwarte w niedziele?

The Whisky Hub otwarte jest w niedziele handlowe.

Czy prowadzicie degustacje alkoholi wysokiej jakości?

Tak, regularnie organizujemy degustacje alkoholi premium. Możesz sprawdzić naszą podstronę Degustacje lub obserwować nas na social mediach, aby być na bieżąco z nadchodzącymi wydarzeniami.

Czy prowadzicie sprzedaż międzynarodową?

Obecnie prowadzimy sprzedaż tylko na terenie Polski. Jednak wkrótce planujemy rozszerzyć nasze usługi na inne kraje.

Czy można skontaktować się z obsługą klienta w razie pytań lub problemów?

Oczywiście! Nasza obsługa klienta jest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 11:00-21:00. Możesz skontaktować się z nami telefonicznie (+48 607 926 119) lub wysłać e-mail na nasz adres mailowy (sklep@thewhiskyhub.pl)

Gdzie mogę zapoznać się z ofertą B2B?

W przypadku zainteresowania ofertą B2B prosimy o bezpośredni kontakt mailowy: sklep@thewhiskyhub.pl  lub telefoniczny: +48 607-926-119.

Czy jesteście dostępni da osób poruszających się na wózku?

Tak, nasz sklep jest przystosowany do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim? Nie posiadamy żadnych barier takich jak: schody, wysokie progi etc.

Czy The Whisky posiada parking?

Tak, bezpośrednio przed lokalem znajduje się bezpłatny duży parking gwarantujący szybkie i sprawne zakupy.

Czy w The Whisky Hub można kupić cygara?

Tak, The Whisky Hub posiada selekcie cygar z całego świata.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram